Torsdag.

så var det lördag och hockey VM är i full gång, sverige har vunnit alla matcher utom en så rätt bra har det gått, men kan nog bli ännu bättre :) men är som kul att något att titta på och sport är alltid roligt och intressant :)

kan inte fatta att jag snart gått klart det första året på universitetet och att jag om ca en månad är hemm ai kiruna och tillbaka på jobbet, känns lite märkligt faktiskt, men ska bli kul samtidigt saknar mina goa arbetskompisar, min underbara familj och mina fina vänner :) och när mna bor så pass långt bort inser man vad har så ska bli så kul att få träffa alla där uppe snart, längtar :)

Samtidigt har jag börjat inse hur mycket jag utvecklats under detta år och hur mycket jag lärt mig. Jag har bland annat fått ett betydligt bättre självförtroende och har lärt mig att tro på mig själv det är nog den största lärdomen, men finns en del kvar på den fronten ska ni veta .  Jag är faktiskt lite stolt över att klarat studierna så pass bra som jag gjort och för det mesta har det varit kul att plugga, intressant ämnen och trivs superbra Örebro är en perfekt stad för mig haha 

det var allt för nu vi hörs snart :)

Kommentarer
Postat av: Elinn

Det är bra Annica! Kämpa på med studierna. Är helt klart värt det i slutändan. Jag är grymt stolt över dig!! :)

Postat av: lisa

du är underbart duktig! fortsätt såhär. och det äör bra du har fått bättre självförtroende, för du är vääldigt vacker och fin ska du veta! :) ska bli så kul och träffa dig. antar att både du och jag har färndrats en hel del sne sist vi sågs. Kram <3

btw. har faktikst också titttat hockey! sverige är grfymt bra, :D

2012-05-13 @ 14:43:10
URL: http://sanuie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback