torsdag.

ja idag var det torsdag och jag fyllde år hela 23 år gammal. Dagen har varit lugn och helt pluggfri faktiskt det var riktigt skönt ;) sedan avslutades den med bio, var och såg jägarna 2 , den var rikitgt bra faktiskt och jättefin bio är det här i örebro :)

i övrigt går skolan bra de två första uppgifterna är inlämmnade och klara och muntliga delarna var godkända så bara hoppas att det skriftliga ochså blir det , riktigt spännande :) nu bara börja med nästa som blir fältarapoort plus teoriseminarium, fullt upp med andra ord men det är bra .

har köpt två hockeybiljetter ochså först premiären mot almtuna den 28 september sedan malmö den 14 oktober blir nog två riktigt bra matcher det blir kul :) sen har jag lite annat atts e fram emot ochså som jag ska göra så.

ska ochså boka biljetten snart till kiruna, blir att åka hem den 21 dec så då kommer jag till kiruna den 22 dec sen åker jag hem till örebro kring den 6 januari ungefär :) så blir två veckor i kiruna i alla fall det blir great.

vill bara säga att jag saknar min familj och mina vänner i kiruna otroligt mycket , så ni vet men jag har det bra i alla fall :)

nej nu ska jag sova vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback