tisdag.

ja idag är det tisdag och har suttit på skolan hela dagen och pluggat eller på förmiddagen var det  föreläsning sen har jag pluggat så nu blir det snart sova är helt slut .

igår var det först skolan som gällde sen hem en snabb vända och lämna böckerna för att sedan gå på fotboll Örebro  - AIK aik vann dock med 2-1 efter att ha vänt . det var lite trist men var första gången jag var på fotboll här så det var kul ändå. och ganska mycket folk 9500 personer .

och snart drar hockeyn igång det blir kul :) ser fram emot det .

imorgon får jag veta om jag får lägenheten jag sökt spännande håll tummarna nu allihopa. visserligen utanför örebro men går ju bussar så inga problem ändå. så hoppas verkligen jag får den . ett problem mindre liksom :)

nej nu sova skriver snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback