nya saker på gång

ja har nu fått igång datan efter sådär ett år haha  men tänkte att det nog behövs  nu när skolan börjat. Tänkte ochså hålla igång bloggen så att alla i norr som är intressaredae kan läsa om mitt liv här i söder.

har snart bott i örebro en vecka och allt känns bara bra, bara mycket information i början med ny stad ny skola. men det är bra . Örebro är en jättefin stad och skolan är jättefin. klassen verkar ochså jättebra så tror jag kommer trivas bra i den.

Jag bor i en delad lägenhet med tre andra tjejer, som ochså är jättetrevliga och det är bara tills vidare tills jag hittar något annat , emn det duger bra tills vidare eftersom det andra är så bra och komma överens med.

men måste bara säga att jag saknar alla uppe i norr jättemycket men tror det är bra att prova nåt annat s håll tummarna att det går bra här nere för mig nu :)

Innan jag kom till örebro var jag och pappa på semster vi bilade ner till skåne gjorde två stopp på vägen ner sen var vi drygt en vecka hoss bror i skåne innan de var dags att fara till örebro men hde en supermysig semster i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback