onsdag.

ja nu är det onsdag och ursäkta att jag inte skrivit på ett atg men blir så ibland , ska i alla fall sammanfatta senaste tiden lite kort.

sen sist har jag hunnit med hockey, konsert,bio, teoriseminarium,börjat med fältrapporten ,fått godkänt på gruppuppgiften som vi först fick lite komplettering på. ja det var lite av det jag hunnit med.
i tisdags var det fotboll jag och Lina såg matchen här vilke var trevligt och en riktigt toppenmatch helt underbart, sverige slog Hollan med 3-2 och är nu klara för EM nästa sommar heja sverige

idag (onsdag) hade vi teoriseminarium i skolan det gick bra tror jag sen hur skriftliga delen går är mer tveksamt men man får väl se . nu ska ja fixa kompletteringen från förra uppgiften samt jobba med fältrapporten bara vi får till en intervju snart men det blir nog bra.

idag hade vi gemensam middag igen här i  lägenheten vi brukar ha det en gång i veckan så jag och lina kockade ihop maten , kött,klyftpotatis,sallad, det var supergott och trevligt sällskap.

På fredag blir det hockey igen örebro-malmö ska bl superkul, längtar

nej det var allt för nu vi hörs ha det bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback