torsdag.

ja väldigt dålig uppdatering var det på slutet ursäkta så mycket. Men har inte haft någon dator men lovar att det blir bättre .

har i alla fall både tråkiga och bra nyheter kan ju börja med det tråkiga. Min underbara mormor har tyvärr dött den fjärde mars . var en otroligt tung dag . Hon var en av det underbaraste personerna jag vet och jag är glad att jag fick ha henne så länge som jag fick. Hon har alltid funnits i mitt liv så känns tomt . Men även om det är tungt för oss som är kvar så var det nog bäst för henne hon har förhoppnings fått träffa dom andra bland annat morfar och ove. s¨å vill bara säga vila i frid älskade mommo.

Dessutom har jag fått en fast tjänst i kommunen och kommer få den tjänsten på berga så det känns jättekul. nästa vecka ska jag dit och prata om schemat. och imorgon blir det afterwork men dom från berga blir nog ritkigt trevligt :)

Dessutom har min underbara bror från skåne hälsat på mig igår. var ett efterlängatat besök då inser man hur mycket man saknar han. Även min underbara bror från söderhamn är här det känns rikigt kul att träffa dem :) saknar båda två otroligt mycket :( även om omständighetern inte är kul .

nej nu blir det att åka ut en sväng vi hörs. Hej då alla ha det bra

Kommentarer
Postat av: Lisa

vila i frid mormor! <3

Det är alltid kul och va ute och åka =)

2011-04-20 @ 14:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback