helgerna

nu är alla helger nästan över trettonhelgen pågår nu men ändå

Hade en underbar jul jobbade förmiddag slutade två hämtade alla julklapparna for upp till pappa kolla lite på kalle samtidigt som jag fixade de sista innan maten sedan kom alla andra och efter kalle åt vi julmiddagen var sån trevligt och gott :)

efter maten gjorde vi iordning allt inför julklappsutdelningen sedan kom tomten hahaha och lilla alexander blev så rädd stackarn . var lite synd dom fick ta ut han tillochmed en stund men vad göra han fick många julklappar om inte annat isabell brydde sig kanppt alls trodde de skulle vara tvärt om nästan men inte  det efter utdelningen öppna vi alla klappar sedan for några hem och några till mamma en stund och lämna hennes klapar ochså trevligt :) sen till pappa ern stund innan ja for hem efter en lyckad jul :)

Jobbade hela nyår men var i alla fall hos pappa på nyår beställde mat med han julia och lisa :) hade en super mysig jul med pappa ochjulia även om jag var trött efteråt dagen efter närjag började sju :) hahah

Rickard åkte hem under mellandagarna kommer sakbna han men får snart träffa han igen hoppas jag älskar dig storebror :)

äcven fredrik åkte hem kommer sakna han med jättemycket :)

även veronica och syskonbarnen for hem så känns riktigt tomt  nu i stan . men var så kul att alla syskon kom upp . älskar alla mina syskon så mysigt var det .

nå god fortsättning på det nya året allihopa kommer senare som vanligt sammanfattning av förra åretplus vad jag väntar av nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback