grattis anna

Ja det var ett tag sedan jag skrev. förlåt ska bli bättre :)

Har köpt en ny telefon som jag än så länge älskar en HTC Wildfire. Den är helt underbar ........än så länge så hoppas det fortsätter så.

Har dessutom börjat flytta in i nya lägeneheten den känns bra men lite smådetaljer som inte känns bra tex frysen, det finns ingfen nämligen. men det löser sig. på tisdag flyttar vi möblerna så då börjar jag bo där sedan väntar städning av gamla lägenheten. så min alediga dagar dessa två veckor är fullt upp med flytt och städ haha
Nu blir det jobb hela långa helgen trist, men ett måste om man ska få pengar.

Idag fyller jordens underbaraste syster 21 År grattis anna. Hoppas du får en toppendag det är du värd . Jag älskar dig syster du är bäst :)

ibland blir man bara väldigt besviken helt enkelt


nej nu fortsätta jobba hej då alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback