tisdag.

sitter på jobbet igen är inne på sjudagarsveckan nu den börjar med tre kvällar lite segt men blir ju mycket timmar ändå. har dessutom jobbat helgenm på berga och nästa helg på larmet . men sen ska jag vara ledig en helg är det tänkt

annars händer inte mycket just nu. köpte en ny vinterjacka i helgen känns segt att slösa 900 på en jacka men samtidigt måste jag ha en jacka så det får gå faktiskt är ändå nöjd med den så ;)

har även blivit erbjuden en lägenhet på terassen 9 men deen bvar bara 25 kvadrat och dyarare än den jag har nu så får se hur det blir med den . ska fundera till torsdag.

syster och syskonbarn har kommit från luleå och hoppas jag hinner träffa dem , tänkte kanske på torsdag då jag slutar redan  tolv då men man måste se hurdet passar för dem . men skulle vara kul ändå.

har ochså börjat fundera på julklappatr men får se vad det blir för något. men lite funderande ändå

nej nu jobba vidare hej då alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback