onsdag.

Lite dålig uppdatering på senaste tiden men det har sin förklaring. faktiskt denna gång.

Förra veckan låg jag nämligen sjuk måndag till fredag . Magsjuka......usch säger jag bara men nu klanske jag haft mitt för i år. Men kändes segt .....kunde som inte ens äta något i matväg på en vecka så lyckan var stor när jag kunde äta igen haha nog om det

Annars har det inte hänt mycket. mest jobb faktiskt.

Julen närmar sig med stormsteg, på söndag är det redan första advent......så ska väl börja med julpynt i lägenheten till helgen och julklappar ska jag börja köpa börja få lite panik men men det löser sig haha . Har börjat bestämma vad jag ska köpa till några i alla fall så man ser ju vad det blir :)

Var igår hos mormor som är på lassarettet .. får se hur länge hon kämpar på min älskade mommo. Du ska jag veta att jag tänker på dig i alla fall....hela tiden .

Nej nu ska jag fortsätta jobba skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback