Fredag.

ja nu sitter jag här igen. blir jobb hela helgen igen . ledig på måndag skönt.

igår var jag och och lisa och kolla robinsson med veronica och oscar. isabell sov då så. men det var riktigt kul att träffa dem mitt bland allt jobb. han är så duktig, oscar så. så det var en riktig myskväll. var även  med anna lisa och alexander på stan och försökte hitta en jacka åt anna sedan var vi på coop och handla ochså .det var väl de som hände igår.

Idag har jag varit med anna lisa och Alexander och tittat en lägenhet på terassen får se om jag får den visserligen en mindre etta än den jag har men ändå den har ju mycket bättre hyra så ;) och den var fin så men man ser ju hur det blir ;)

ikväll blir de nog bara lite film och sånt när jag kommer hem har sovmorgon imorgon börjar elva först så det blir skönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback