onsdag.

Ja nu är det redan onsdag och stressen blir bara värre och värre . Det är julafton på fredag och jag är inte ens klar med julklapparna det är ju hemskt. blir att handla någon julklapp idag sedan ska jag pappa och rickard åka och handla julmaten så blir nog en bra men stressig dag skulle jag tro jobbar ju först till fyra både idag och imorgon så lagom kul precis innan jul men vad gör man ;)

helgen som var var jag lledig och vi for på en tripp till luleå jag pappa och lisa för jag och pappa skulle se en julkonsert med christer sjögren så det var kul konserten var super lyckad och resan likaså förutom konserten blev det även lite julshopping samt att umgås syster och syskonbarn så underbart skönt att slippa allt ett tag :)

Jag älskar verkligen julen och allt som hör till med julpynt, julmat, julklappar snö och tända ljus men mest av allt älskar jag julen för att man är tillsammans med sina nära och kära att hela familjen samlas och umgås . den gemnskap kärlek och glädje som man känner kring jul det är det som gör att jag älskar julen alltid har gjort det och alltid kommer göra det :)

nej nu jobba vidare hej då alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback