lite uppdatering

JA det var ett atg sen jag skrev men det finns en del bra förklaringar i alla fall senaste tiden har mest bestått av att jag var sjuk eller jobbat så thats it.

Men ska sammanfatta sista veckan i alla fall för lördagen innan den förra jobbade jag sen skulle jag förbi pappa men då jag kom dit och hade så ont i magen åkte jag hem istället försökte sova men det gick inte hade hemska magsmärtor plus att det under natten även blev magsjuka så var hemma söndag och måndag från jobbet gick igen på tisdag och onsdag men onsdagkväll fick jag lika ont igen men nu mer mot sidan och ryggen så ringde akuten beskrev problemen han trodde på gallsten men ja beslöt att inte åka in. men torsdag morgon var det fortfarande samma och efter att inte kunnat sova på hela natten pga smärtan åkte jag ändå in, mamma följde med . Dem tog lite prover gav smärtstillande och gjorde ett ultraljud som visade att det var gallsten . De beslöt för att lägga in mig. och jag fick dropp fick inte äta något, på fredagen gjorde dem en gastroskopi eller det hette något annat men var som det fast dom gick ännu längre ner än gastoskopin det var hemskt att göra men ja klara det tack vare den fina personalen på operationen speciellt en va sköterskorna där var helt underbar och lugnade mig otroligt mycket.
dom flytta de akuta stenarna, dom ska även operera men fanns inga tider förrän efter jul så måste vara försiktig med vad jag äter  inte så kul till jul men men . så är det i alla fall. Men måste ändå säga att jag blev väldigt bra bemött överallt peronalen och läkaren på akuten var jättefina även uppe på avdelningen och operationen så det kändes bra ändå.

Nu är jag på jobbet och hoppas jag får vara bra nu ett atg i alla fall.

Har även kommit igång med julkklapparna har köpt fyra så bara resten återsår nu haha vilket är en del men på god väg i alla fall :) Längtar till julen faktiskt

Nästa helg fick jag ledigt från jobbet och ska passa på att åka till luleå med pappa och någon av systrarna i alla fall :) ska bland annat på julkonsert och sen julshoppa och såklart mysa med sysskonbarnen haha :)och umgås med syster blir nog riktigt trevligt :)

nej nu forstätta jobba vi hörs hej då alla


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 23:25:40
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback