söndag.

och kanske dags för uppdatering haha . i alla fall i onsdags var det av slutning i skolan och det kändes otroligt skönt faktiskt att känna att jag klarade det igen eller nu var det på riktigt nu kan jag söka in på högskolan och det känns underbart ska ioförsig inte göra det än men snart ska jag det så jag får det gjort ;) ska försöka på lokförarutbildning bara min syn räcker man vet ju aldrig :P i alla fall kändes de samtigigt trist att sluta för jag osm aldrig haft mycket kompisar trivdes bra i denna klass de trodde ja inte första dagen mne ack vad jag hade fel och finns många jag kommer sakna fick faktiskt en del vänner där kändes det som . nåja nu är det över i alla fall dgas att å vidare , väntar bara på intyget men det kommer väl det med. och i tisdags kom syster till stan igen är så kul att umgås med henne men de komemr jag ju kunna hela veckan haha ;) och magen syns lite grann ochså kul det med. moster för andra gången ä ven om dte är ett tag kvar så :) i torsdags var emma och elinn förbi och vi satt och pratade strunt om allt möjligt lika trevligt som vanligt faktiskt och imorgon ska jag och elinn ta en fika när hon slutar trevligt det med :) och jag fick en blomma av pappa när jag klarade avsutningen det var snällt av han jag har nog världens bästa pappa han finns alltid där för mig :) idag var det mors dag så jag anna julia och lisa var och firade mamma som hade bakat en god tårta och hon gillade presenten från anna och mig ochså ;)kul det ;) imorgon far jag söderut först med anna och skrutten till söderhamn sedan på fredag far jag vidare till rickard i skåne ska bli riktigt kul men nog börjar man få resfeber ochså jaja de går nog bra ändå :) sen när jag kommer hem börjar jobbet haha ska bli ksönt att gå på rad men skriver mer imorgon har ju hela tågresan på mig så ha det bra alla hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback