lördag

ja nu är dte lördag igen och igår var jag på middag i emmas nya lya riktigt trevligt om jag får säga det själv emma kan ju laga mat när hon vill så gillar jag  dessutom vitlök så dte var verkligen nåt för mig .
Sen såg vi en film dead silence och jag ¨måste säga att jag gillade den jag gillar inte skräck men den gillade jag var min typ av skräck dessutom så den får nog 4-5 av mig och jag kan helt klart se den igen för jag gillade den :)

sen efter dte for jag till frida en vsäng innan ja åkte hem kom ihnte i säng förrän vid tre på natten och var  måttligt trött efter att jha stigit upp kl 5 och nästan varit vaken ett dygn .

idag har dte inte  hänt mycket var på hockeyn en sväng i sista perioden en riktigt dålig match tyckte jag men det blev ett bråk och dte var det enda sevärda i hela matchen dte konstiga var att spelaren som slängde handskarna inte fick matchstraff eller så fick han dte fast speakern inte sa det jag vet inte men nu är dte slut på hockey för kiruna för säsongen så blir ne ny säsong till hösten .

och nu är jag hos frida och ska titta melodifestivalen ja vet inte vilka som vinner men oddsade på det och oddsade på patrik isaksson och ainbusk så måste hålla på dem oavsett om dem är bra eller inte men det var allt för nu 

nu ska ja titta på tv hej då alla    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback