spelat tv spel

ja idag har jag suttit och spelat tvspel med elinn :) och det var väldigt trevligt dte vi var unngefär lika bra :) eller bra och bra men någorlunda haha vi ska spela hockey sen på rickards playststaion har vi bestämt ochså undrar vem som vinner då :P

idag vann modo efter förlängning jag troddde inte dte för dom mötte färjestad borta dte var en svår match så var riktigt stolt då måste jag säga och roligt var dte :) får se när vi ska till övik för dte ska bli så roligt det :)  tror det blir i november tror jag blir med bil det är bäst ;)  tycker jag men skoj ska dte bli

sen måste jag få skryta lite jag lyckades fixa inspelningen på videon det var bra det jag är riktigt stolt nu det är intre så viktigt nmen för mig livsvikitgt haha så var snälla och tyck jag var jätteduktig nu  

nu måste jag åka anna och hennes kompis ksulle köra  hem mig från elinn hej då ;) ha dte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback